Subject: Osale.ee ettepaneku edastamine
From: "Sirje Alliksoo" <[email-masked]>
To: "RAM Info", "SM Info"
Date: Fri, 16 Aug 2024 09:25:19 +0300

Sotsiaalministeerium
Rahandusministeerium

Meie viide: 7-23/24-01196

Edastame ettepaneku.

Lugupidamisega
Riigikantselei
Rahukohtu 3 | 15161 Tallinn
www.riigikantselei.ee |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
______________________________________________________

From: Riigikantselei <[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 7, 2024 4:41 PM
To: Riigikantselei <[email-masked]>
Subject: osale.ee ettepaneku edastus

Kirjelda probleemi, mida sinu idee lahendab
Tere kallid kõrgepalgalised. Olen otsinud tööd juba aasta aega. Ja mul on
kogemust väga erinevates valdkondades, ma olen see väga hinnatud töötaja,
keda iga tööandja tahaks võtta tööle. Aga enam mitte, sest ka töötukassa
ütles mulle, et ühel kasvatajal on 200 klienti. Goworkabitis käib sõda ka
kõige halvema tööpäeva peale. Mu naaber ütles, et temagi on kaheksa kuud
tööd otsinud. Kaks korda sai vestlusele. Mina olen saanud ühe korra
vestlusele - ja kandideerijaid oli sellele kohale 215. Olen olukorras (ja
usun, et mitte ainuke), kus olin viimati aastal 2010, kui olin tudeng.
Päevane toit on kiirnuudlid ja väljas käimist ega muid asju ma endale
lubada ei saa. Korra baari minek laostab mu. Ja see kõik on juhtunud
aastaga. Kas tõesti te ei näe, mis meil toimub. Ma olen väga-väga piiri
peal, et müüa oma armas korter ja minna kuskile ja alustada uuesti. Taavi
Libe saates isegi oli naine, kes ütles, et mõtekam oleks minna telgiga
Hispaaniasse. Ma proovin saad Mcdonaldsisse tööle, aga vaadates seda
olukorda, siis kardan, et ka sinna on tohutu konkurents. Ma karjun appi
enda ja teiste kodanike poolt!

Mida tuleb sinu arvates selle probleemi lahendamiseks teha?
Palun võtke MIDAGI ette. Ärge tõstke koguaeg makse, kedagi ei huvita
Tallinna kesklinna kuuerealine tuttuus maantee - rahvas vajab süüa ja
stabiilse mentaalsuse jaoks ka puhkamiseks endale midagi head lubada.
Palun vaadake ringi, mis toimub! Me oleme kriisis, kuidas te ei näe seda.
Kriisikoosolek KOHE!

Idee esitaja nimi
Helen Rae

Organisatsiooni nimi, mida esindad (valikuline)
Kõik eestimaa töötud

E-posti aadress
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nõustun esitatud andmete kasutamisega
Jah